Black day



Nu trodde ni allt att det skulle vara ett deppigt inlägg va ? men tji fick ni ;)
Idag har jag varit uber duktig och lagt ut en massa prylar som inte används,
hoppas på en ok slant iaf så man överlever månaden. I helgen så kommer det
folk och kollar på hondan så då gäller det att den är fin ! :)
Håll tummen att jag får den såld, kommer sakna min lilla racer!

Nu blir det ett varmt bad och nanna kudde för i morgon är en ny dag !
Förresten hur många av er har fått eran deklaration ??
Min har inte dykt upp än .. nyfiken ju!

Puss Hej



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har inte fått min heller :/

2010-04-08 @ 07:37:28
URL: http://Http://angiethehappiest.blogg.se
Postat av: Lina

sambon fick sin idag, men inte jag så nu kunde jag fan inte hålla mig längre, så jag loggade in på nätet och kollade :P

2010-04-08 @ 18:10:24
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0