Home sweet home


Hemma och välmående till den grad det går.
Försöker ladda upp batterierna så gott det går nu :)
God Damn It vad jag aldrig aldrig någonsin vill bli inlagd på sjukan igen.
Rena rama fängelset och maten sucks ! ett plus är alla underbara sköterskor
på infektionen, tummen upp för dom. När beskedet kom om att jag fick åka
hem så tror jag det tog 10 min max tills jag var ombytt, allt var packat och jag var
utanför dörren. Brrr never again..

Säger bara : HOME SWEET HOME !


Ifall att man glömmer vem man är  ;)


Näring, näring och åter näring !

Den VIDRIGA maten, uäck


Lite Mmm i tillvaron iaf :)

Nu lägger jag detta bakom mig och hoppas att aldrig få återkomma dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0