Stackars lilla mage



Nu har man tagit sig energin till att ta sig till datorn för att kolla mailen och dylikt.
Just nu känns det förjävligt om jag ska vara ärlig, pallar inte att må såhär längre.
Kan inte ens behålla ett glas vatten ..
Min lilla Gucci är utlånad över dagen/natten, eftersom man inte ens kan komma utanför
dörren. I morgon blir det att ringa läkaren och ta reda på vad sjutton hakar detta är
en sak kan jag lova iaf, när detta är över blir det en fet pizza med extra allt på från Pizza Hut!
Ska alldeles strax försöka ta mig tillbaka till soffan och försöka sova några timmar.
Än så länge har det tyvärr blivit extremt få timmars sömn sen i fredags :/ suck.

C ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0