Va Fan !

Gränsen är nådd, äckligt otacksamma individer.
Min hund är tydlig aggressiv, totalt olydig osv ?
Min hund är en av dom snällaste hundarna som finns, hon är dumsnäll helt enkelt.
Att hon är ivrig och har mycket energi är en annan sak än aggressivitet, Läs på
för helvete. Vi tog tog hand om din hund, skulle först ha honom på prov men tog
honom längre för att vi inte hade bestämt oss för om vi skulle ta honom eller inte
och för att underlätta för en viss person med allergi!
Och min hund började löpa vilket innebar att ni var tvugna att ta honom igen och
redan där blev det grinigt, vill tyvärr inte ha valpar.
Och du har mage att säga till mig att vi skulle tänkt efter innan vi tog hit gucci !!
Min hund är där jag är, din hund va på prov !
Din hund är 3 år gammal och morrar och går till attack mot i stort sätt alla andra
hundar man möter, vaktar mat och leksaker som inte ens är hans, han har huggit
mig i handen när jag gått emellan han och gucci, han lyssnar inte för 5 öre och
kan knappt sitt och ligg och du säger att min lilla tjej på 10 månader är olydig ?
Allvarligt talat ! Prata gärna med folk som träffat ådi så får du samma svar som mitt!

Gucci älskar människor och djur och framförallt barn, skulle faktiskt aldrig låta barn
leka med din utan uppsikt !


GOD DAMN IT ! IM PISSED OFF !!

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vem är Ådi?

2010-08-05 @ 06:54:40
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: lindah

haha allvar?? Gucci som är så social att man blir trött! Hon är ju busig, inte aggresiv!! Lyssnar.. meeh.. hon är trottsig, men inte olydig! Hon testar grenser helt enkelt! Hon e ju en jätte glad sprallig... dryg, valp :P

2010-08-05 @ 12:03:28
URL: http://lindamedh.blogg.se/
Postat av: Elin

Människor är dumma i huvudet. Så är det bara!

2010-08-05 @ 17:49:26
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha okej , och då borde pixie vara ännu farligare dåda ! Haha jösses , Gucci är snäll , henne kan man lita på när de gäller andra hundar o barn. Inte Ådi ! Hon är precis som samma skrot o korn som Pixie , enkelt !! dvs att dom är DUMSNÄLLA !

2010-08-06 @ 09:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0