aoch !





Gooosh bilden jag hade i tidigare inlägg passar in nu kan jag säga.
Min stackars lilla mage har ont, riktigt ont och befarar det värsta...
Damdamdamdamdam ... (ledmotivet till hajen, för er som inte hajjade)
HAHAHAHA fattar ni hajjade !!! Gosh illa illa Sandra .. :D 

Hoppas bara inte att det är fallet för jag har verkligen inte tid att vara
sjuk nu, på måndag är en viktig dag som jag absolut inte får missa!
Ska försöka krypa ner i soffan tidigt ikväll och försöka vila så mycket
som det bara går. Så det blir nog första och sista inlägget för dagen.

Alla hjärtans dags middag i morgon hos familjen,
men någon sådan verkar det inte heller bli.. damn.
Man vill ju aldrig missa mammas goda mat, men men.
Vi får se hur man mår i morgon :)


Vi använder bilden som favorit i repris !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0