Bubbar



Bubbar möbler så det stå härliga till. Satan va trångt det ska vara då ..
Kanske förbereder ikväll och tar målningen i morgon istället, så högt i tak
så lilla jag når inte att maskera trots stol så det blir lite farliga stå på konstruktioner
så vi får väl se om jag är i tillstånd att skriva ett inlägg i morgon eller inte haha.

Guuud trodde jag skulle få rulla hem efter maten idag, gosh så gott det var.
Sen att man drabbades av matkoma den kommande timmen efter maten
är en annan femma.

Mindre febrig nu men värre i halsen, men här ska det maskeras !
Förresten har ni sett Sommaren med Göran ? Har ni inte det så se den,
trodde verkligen det skulle vara en flopp men där hade jag lite fel. Den
va faktiskt se värd.





Prästen : -Härmed presenterar jag Alex och Ann Al
Ehh..  ALEX AL och ANN................AL

Hahahahahahahahahahahah!


Kommentarer
Postat av: frida

den är kul :)

2010-02-28 @ 10:52:57
URL: http://avictoriandustrial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0