Jaha ja ..





Kunde inte skriva av mig i natt pga att blogg.se inte ville släppa in mig.
Igår va en skit dag så det är inte konstigt att man har migrän idag ..
Tattoo maskinen gjorde sitt igår så jag kunde inte fixa klart tatueringen
jag höll på med, snacka om att man va frustrerad och sen stressad pga
att personen skulle jobba klockan 7.00 morgonen efter...
Irriterad ? Hm .. Smått sen är det väldigt mycket dubbelmoral i luften.
Känner snart att jag låser in mig i lägenheten och tänker inte komma ut
förns man kanske kan få lite förståelse. Äh ..



Måste tyvärr ge mig ut bland folk idag, för jag behöver glödlampor och batterier !
Suck !




Kommentarer
Postat av: Angelica

Mizz you hun <3

2010-02-02 @ 19:55:03
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Mr B

Gumman.....

2010-02-02 @ 22:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0