Still having a headake






Still having migrän ..
Trots det har jag gett mig ut för att inhandla (DYRA) glödlampor och lite mat.
Varför ska energi lampor vara så förbaskat dyra ? Gaah ..
Har även fixat rostbiff, just nu ligger den i lagen och drar sig till morgondagen.
Mums fillibabba finns inge godare än hemmagjord rostbiff och potatisgratäng,
det är iaf vad som står på min meny i morgon.
Kom på mig själv dumflina idag när Jackie och Patrik vann Paradise Hotel,
inte mer än rätt, fan alla andra va ju så förbannat stela hela tiden.
Fattar fortfarande inte HUR jag kunde fastna i skiten egentligen, men det gjorde
jag iaf. Ska försöka lägga mig ner och slå på Desperate Housewives och försöka
somna, ska upp i tid idag så .. har inte så mycket val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0