Are you scared ?





There´s a ghost in my apartment .. Bhooooooo !
Något konstigt är det iaf, har väldigt svårt att komma till ro när jag är hemma
men är jag hos andra är jag hur avslappnad som helst och kan råka somna hur
lätt som helst, konstigt eller ?
Sitter med DiselDoris och kollar på Buffy the vampire slayer, Girl power till Max.
Har Sandra städat än då ? Nej det har hon inte. Fastnar lätt i pokerns underbara
värld. I morgon blir det roadtrip till Sthlm för att kika på bil åt Dize, vilket förmodligen
blir ett köp. Intressant och se om drivknuten på min pärla håller till och från Sthlm.
Men det visar sig. Wish me all the luck !
Kika lite till och sen köra hem fröken till Hammarby, Jao! Peace ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0