Duktigt gjort



Duktiga jag ! :)
Vaknade uber pigg och satte igång att städa kl 10.00.
Fick besök av Putte en liten sväng och sedan bar det av till Hemköp för att slänga
på lite post och även hämta ut lite post (hehe, 3 par skor från nelly).
Skrik inte på mig än innan jag hunnit försvara mig haha, dom va på rea och var
nedsatta till 100 kr paret, vilket är ett riktigt klipp (lägger ut bilder senare).
Drog vidare till erikslund och in på biltema för att köpa den förbannade drivknuten
och spolarvätska. Träffade på DiselDoris en snabbis så hon hakade på in till
hundman där jag handlade lite gott åt fröken som satt och storgrät i blen, vilket
hördes på hela parkeringen.
Nu är man hemma igen och ska börja med maten, har ej bestämt vad som står på
menyn än men det visar sig. Gucci ligger och tuggar på sitt gigantiska tuggben som
hon fick idag o jisses hon släpper det inte ur sikte hahaha ! Bara matte får peta på
det inte lilla fanny, men morrar man då åker benet bort och matte blir ondast i världen.
Men de får man ta ! Valpar är precis som barn haha !

Uppdaterar mig senare tjillevipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0