Jävla P-Lisor !




Vafan undrar om det spökar i huset eller om grannen tänker banka
sönder sin vägg? Nu har det bankat i min sovrumsvägg i flera timmar ..
Problemet är att det finns inget bakom min sovrumsvägg, förutom betong
och tegel .. Det är riktigt dova smällar ingen hammar ljud .. Läskigt som attan.
Någon kanske är inlåst i ett förråd ? Har ju förråden på övervåningen där
jag då lyckas bo .. Låter som om någon stampar, uscha mig ..
Vibrerar i hela väggen..
Jävla P-vakterna är dumma i huvudet, tydligen så hade dom botat bilen 2 ggr !!!
20-21 december, jag såg bara en lapp på rutan och det va den 20:e december och
efter det så flyttade jag bilen direkt, så hur kunde dom ge min bil böter den 21:a
december när bilen inte ens stod där ?? hur stider man emot detta ??!!
Dom verkligen påstår att bilen sod där, men hur korkad tror dom att jag är !
Så den bötern jag hade betalade jag men nu ligger ett inkasso krav på den sk andra
boten framför mig, HUR FAN FUNKAR DETTA !!!??? Jag har inga pengar till detta,
men jag tänker fan inte ge mig för detta är fel !!!! IDIOTER !!
Nu är jag fan arg !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0