Så är det



Vad förväntas av mig egentligen ?
Om jag inte snabbar mig på så får jag kniven i ryggen?
Lite svårt när man försöker hitta sig själv mitt uppe i allt, pressen är to much.
Jag orkar inte mer från alla håll och kanter, det gör för ont och jag vill bara gräva
ner mig djupt ner för jag orkar verkligen inte må såhär längre.. Samtidigt ska man räcka
till att stötta andra, förlåt men jag orkar inte hur mycket som helst. Förlåt.
Alla gör sina val och jag isolerar mig och pratar inte om känslor och hur jag mår,
förlåt men det är bara sån jag är. Måste jag så smetar jag på ett stort leende och låtsas
som ingenting. Jag är trött på att stötta och bry mig och sen inte få ärlighet och detsamma tillbaka.
Ta mig för den jag är och ge mig den tid jag behöver eller lämna mig.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men gumman då ...finns alltid här för dig,det vet du <3

2010-01-24 @ 21:09:07
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hör av dig gumman.. pusssss

2010-01-25 @ 08:33:17
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0