Sammanfattning



Sammanfatta dagen /kvällen..
Blev upplockad av Dize Och Micke, drog till Mcdonalds (som vanligt så blir det fel
med beställningen och det är alltid jag som blir drabbad !!), sen vidare för att titta
till bilen och den hade det varmt och skönt så nu kanske man kan sova lite bättre
om nätterna. Gucci sprang runt som en tok och kaxade sig mot kossorna, ville
ta med mig en kalv hem men då blir jag nog garanterat vräkt, tänkte jag kunde ha
den på balkongen annars. Sedan vidare till solariet för att försöka få en gnutta färg
på min likbleka kropp som by the way är nere på otäcka 47 kg snart..
Fattar inte vad som är fel, har inte ändrat något och äter som vanligt.
Haha och just ja, har beställt något som kommer hem till mig om ca en vecka
så nu blire att fixa rumpa och mage inför beachen 2010 ! ;)
En rolig sak hehe..

Nu måste jag verkligen slita mig från datorn för nu krävs
det en ordentlig städning här hemma, för usch och fy för icke rumsrena små hundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0