Nemen titta





Kolla jag fick en liten nominering av min underbara Angelica

Med denna award följer lite måsten:

-Lägga in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv
-Välj sju bloggar att skicka den till
-Länka till dessa bloggare

Sju saker om mig själv:

- Äventyrlig
- Grymt envis
- Experimenterar mer än gärna med mat (tolka som man vill haha) 
- Älskar att resa
- Har hund, katt och orm + några handtama dammråttor
- Tatuerar
- Har ett födelsemärke i form av ett hjärta

Dom nominerade är :

Så klart min underbara soultmate, starkare person finns inte : Angelica

Nyligen börjat följa men fastnade såklart för den
lite vardagliga smått sarkastiska humorn :) : Lina


Finns e liten blogg till,
en söt liten tjej som också förtjänar en liten nominering: Sophie



Tycker inte riktigt att det finns sju stycken jag vill nominera,
Vill inte nominera bara för att, man måste förtjäna ;)
Plus att jag inte följer så många bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0