Utvilad




Wehoo känner mig utvilad till max idag.
Sov hela 12 timmar, kors i taket ungefär lika många timmar som jag lyckades
sova hela förra veckan. Sitter och väntar på att mitt sällskap till solariet ska anlända.
Måste få mer färg på kroppen, där med basta.
Åh mitt träningsredskap har kommit så i morgon kan jag hämta ut det woho !
Måste bara ha lite hjälp att sätta upp den utan att några katastrofer sker haha !
Dize ? min lilla sötnöt vill du hjälpa mig ? hehe..
Ingen olja tack så mycket haha !!

Nej nu ska lilla fröken ha lite mat och sen ut en sväng och sen
i morgon får jag hämta min underbara Miranda, saknat henne.

Puss på er !


Kommentarer
Postat av: Lina

träningsredskap.... låter jobbigt :P



2010-01-07 @ 00:48:28
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0