Försöker uppdatera mig

Sitter uppe i Leksand mitt ute i ingenstans och gissa vad man njuter ^^
Problematiken är bara mitt internet som jag va så duktig att fixa innan
man åkte inte vill fungera och comviqs hemsida är cp, sitter i telefonkö och dom
bara ökar och ökar väntetiden (?) Man slipper tamesjutton aldrig dessa köer
vart man än är tydligen ! Tessan fick se Leksand idag, woho är detta allt ?
Haha man hinner kolla igenom centrum på 5 min.
Har massor av bilder och videos från både Liseberg och Leksand, men
detta får dock vänta tills allt fungerar som det ska !
Håll till Godo ^^

Tjing på en stund


Kommentarer
Postat av: Elin

Va mysigt! ^^ Har vart ute och joggat spåret idag jag =))))Hoppas vi ses snart igen! puss!

2010-07-08 @ 20:08:39
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0