Nu får det fan vara nog.

Nyss mumsat pizza med Annie och Matte, sitter på ballen nu och röker en god efter
maten cigg.

Jag blir så förbannad ! -"Ni svenskar tror att ni kan göra som ni vill hela tiden bla bla bla.
Ni svenskar är är dumma i huvudet",
exakt sånt fick vi höra när vi parkerat bilen
och skulle gå upp med pizzorna (?). Det va ju bara det att idioten gick ut mitt framför
bilen och började svära för fulla muggar. Ska bara ta att påpeka för er som inte riktigt
hänger med att mannen (vuxna karln) var utländsk. Jag undvek konfrontationen tills
han just öppnade käften om oss svenskar ! Och ni med utlänsk bakrund kallar oss
rasister ?! När det är själva verket ni själva som är 10 resor värre !!?
Förklara detta för mig ? Skulle ja skrika ni blattar är dumma i huvudet och tror
att ni kan göra som ni vill, ja då är man rasist och blir nedslagen !!
Nu får det tammefan vara nog, kan ni inte rätta er efter hur vi har det här eller kan acceptera
det, vad fan har ni då här att göra ?!

Suck Pust och stön !


Kommentarer
Postat av: anita

Heja precis så är dom. Och sånna ska man jobba med i 1.5 år till. Lära dom svenska haha det är ju löjligt. Åhh om det finns ett riktigt jobb så jag slapp denna skit som jag har blivit påtvingad av AF. Kan inte sluta heller för då blir jag avstängd. Sitter i skiten kan man säga, tack vare AF och den här regeringen. OJ vilken aggretion ditt inlägg väckte.

Kram från Anita

2010-07-21 @ 22:16:52
Postat av: Elin

Ja dom kommer hit och tror att det är deras åsikter och uppförande som gäller. I got news for you!

Dags för många att gå lydnadskurs?!

2010-07-23 @ 12:10:38
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Anonym

(reklam)



Är du intresserad av hår och allt som har med det att göra? Titta då in i min blogg där jag tipsar om frisyrer, hur man skyddar sitt hår, hur man får sitt hår långt och fräsht. Jag gör även video och bild tutorials på frisyrer. Ta gärna en titt! / http://elinstenback.blogg.se

2010-07-25 @ 11:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0