Göra sig påmind


Höll på att somna av stolen tidigare så jag bestämde mig för att hitta på något
för att inte somna så varför inte besöka sin gamla arbetsplats och muppa sig.
Nyare klassiker är att fylla vadsom med brickor och muttrar och andra bling bling föremål.
Oftast då väskor, byxor, jackor m.m.
Tänkte jag skulle göra mig påmind på lilla verkstaden, så fram med brickor
och mosa in innanför byxorna på mitt stackars offer hehe.

I can be sooooo evil sometimes ;) HAHA




Fast lilla Putte är glad ändå ! ^^
Trots denna otäcka incident så är vi fortfarande vänner ^^

Sedan vart det att lämna bilen och sno med mig katten hem, yeaj min
Miranda är hemma igen ! Underbart !
Jag stupar snart så det blir nog nattinatt för min del.
OBS så alla vet mina pengar på mobilen är slut !

Puss Och Hej ! Leverpas....... ZzzZzzZ


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kommer du klockan 18 ikväll..? <3

2010-03-13 @ 03:23:02
URL: http://Http://angiethehappiest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0