Dålig stil att glömma sina läsare ;)


Det fina vädret är verkligen ett hot mot bloggvärlden ;)
Anywho idag ska jag försöka att installera routern jag köpte igår, haha har blivit varnad
att det ej är för nybörjare som jag men men skam den som ger sig. Underbart att kunna
sitta på balkongen med min lilla mini laptop istället. Sen köptes det även en systemkamera,
verkligen ett impulsköp som kommer att svida men nu har jag verkligen velat haft en
i flera år och då fick det bli så. Så det blir nog att trixa med den idag.


Hade lite små tråkigt efter solningen igår och då lyckas jag alltid ta fram den
förbannade mobilkameran av någon konstig anledning haha..
BTW ställde mig på vågen hos mammi igår och gissa vad, 49,8 kg !!
Yeaj snart är man uppe i sin normalvikt efter all shit. :D

Nu blir det solen så tjing på ett tag !


Kommentarer
Postat av: Lindah

Sandra! Jag vill leka med dig! när kan du? :(

2010-05-22 @ 13:22:04
URL: http://lindamedh.blogg.se/
Postat av: Lindah

Jag får pengar på torsdag, vi kanske kan hitta på nått till helgen? om det är fint väder, vin och grill i solen?

2010-05-22 @ 13:42:52
URL: http://lindamedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0