Muppetshow




Har inte hunnit blivit någon soffa än som kanske märks, ska väl försöka skutta dit
alldeles strax. Som vanligt fastnar man vid denna dumburk som gör mer ont än nytta
as usual. Djävulens påfund !! Ofta skriker man satans skit dator, ligger nog något i det ?
Appropå skuttandes så går min lilla känguru till hund normalt nu utan skutt, selen va värsta
super klippet ever. Down to earth dog nu, hehe..

Jag funderar på att göra en sak jag velat gjort ett tag nu, det finns på papper allt jag
behöver nu är lite hjälp och en massa vatten om det ska gå.. hmm..
Vet inte riktigt i vilka trådar jag ska rycka i riktigt, allt detta är väldigt obekant för mig.
Allt är iaf en enda stoooooor hemlis ;) Men det är en speciel sak, som jag bara känner
att jag måste få göra. LaaaaLaaaaaaaaaa !!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0