Oh no

Håll i hatten nu ! Jag ska göra något jag absolut INTE vill göra.
Nu är ni bra nyfikna va ? Lite iallafall ? haha.. nej detta är inget att skämta om.
Ska/måste kapa av mig håret Oh no så sant haha.
Ganska förbannat trött på mitt svinto hår, tar ca: 1 timme att få orning på det
för att det ska se hyffsat friskt ut så nej nu måste det bort och jag vet att jag
kommer sitta i den förbannade frisör stolen och gråta som ett litet barn.
För det kommer bli riktigt kort .. Buhu.



Typ liknande ..


Kommentarer
Postat av: Angelica

du är snygg i allt gumman,även om du så skulle raka av dig håret. love u anyway <3

2010-05-10 @ 09:15:18
URL: http://Http://angiethehappiest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0