Roadtrip ala sthlm

Dagen blev inte riktigt som man tänkt sig på mer än ett sätt.
Det startade bra, kom iväg i hyffsad tid, plockade upp Lindah och begav oss mot
huvudstaden. Bra musik i bilen och bra väder + gott humör kunde inte bli bättre.
Och nej bättre kunde det tydligen inte bli. Väl i sthlm efter lite parkeringsletande hittade
vi ett parkeringshus, finfint tänkte vi och parkerade och började traska mot plattan.
Det fina vädret ville INTE infinna sig i sthlm BTW. Väl framme vid plattan möttes vi av en
jätte kö, spanade ett tag och fick syn på elin. Fuck deras kösystem säger jag bara, men men.
Mitt i köandet gick vi iväg för att ta en lunch rast och det verkade lovande fast det slutade
inge vidare det heller, fröknarna fick vänta på sin mat i över 1 timme då dom hade glömt
bort deras mat, nu minns jag inte vad stället hette men jag kan absolut INTE rekomendera
dom. Tillbaka till kön och elin hade inte kommit mer än kanske en halv meter. suck.
Efter några timmars köande till kom vi äntligen in lite blötare än innan eftersom att det
såklart skulle börja spöregna... Där inne va det kaos kan jag börja med att tala om,
men man fick en goodiebag mums mums. Kände lite press inför
hur mycket parkeringen skulle gå på så vi bestämde oss för att lämna elin i idols händer.
Så vi begav oss tillbaka till parkeringshuset och nu kommer det värsta av allt !!
När man åker in står det ingenting om kostnad utan när man ska ut där ifrån får man
sitt livs chock .... 375 kr !! i parkeringsavgift, tydligen så går dom endast på per dygn och
inte alls på timme. Herre jösses amanda där blev vi helt plötsligt lusfattiga.
Jaja ganska infekterad stämning på resan hem så får man ännu en chock, elin fick
nobben ?!? Hur fan gick det till ? hon sjunger som helt underbart ! Jävla cp idol !
Nu gäller andra chansen ! och därmed basta.
Ja det va min dag i ett nötskal, bjuder på lite bilder från dagen för jag slocknar vilken min
som helst ! Natti !













Vad gör man inte för att stötta sina vänner ? :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Meh,vilken sjuk jurry,Elin ska satsa helt och hållet på sin grupp..för idol kommer att ångra sig,det lovar jag!!!!

2010-05-09 @ 09:13:07
URL: http://Http://angiethehappiest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0