Undran sa flundran

Jösses Amalia, blev halv väckt av the long lost primadonna Tessan idag.
2,5 timmar i telefonen, jag tror jag har fått hjärntumör efter detta.
Aldrig mer jag låter det ta sån lång tid emellan, gumman du kan prata ihjäl
vem som helst ;) Anywho idag blir en lugn dag hemma, väntar fortfarande på
att Dize ska dyka upp så det kan bli något gjort, tror snart skarpt på att hon drunknat
i duschen eller nått .. Sen bär det av för att plocka upp mammi på stationen och få
höra hur kryssningen varit. Ikväll läggs bilen ut till försäljning, sen är det bara att
vänta och se :) Blir även ägare av en volvo 745 inom kort, gratis är gott :)
Sen ska jag sluta ha flera bilar samtidigt, en bil räcker gott och väl :)

I morgon bär det av mot hammarby för att låta syskona leka av sig lite.
Och fortsätta samtalet som pågick i telfonen i 2,5 timme !!! haha.

Nej nu ska jag försöka slänga i mig något att äta! Tjing !


Den som kan prata ihjäl vem som helst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0