Confession

Känner att det är ett grubbligt inlägg på G, ett sånt dära inlägg där folk kommer
fatta nada av och lets ceep it that way.
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. They all turn there backs on you when you least
expect it, leave you to stand alone. Det var nog en bra sammanfattning av min senaste
tid.. Sjukdom har nog inte varit det värsta men nog så tufft, trodde ett tag att jag inte
skulle orka mer. Men när nära och kära tar kniven och hugger den djupt ner i ryggraden
utan att ens blinka en micro sek, eller att fatta beslut som du inte riktigt vet om du kan
stå för i framtiden. Tänka tankar du aldrig någonsin trodde att du skulle kunna tänka inte
ens i din vildaste fantasi. Att personer du håller så otroligt kär kan försvinna.
Sk familj väljer en annan väg framför en själv..

Är det så konstigt att man tillslut brakar ihop ? Att man isolerar sig ? Jag sitter absolut inte
och tycker synd om mig själv, men för mycket är för mycket och även den starkaste kan
braka. Jag förväntar mig absolut inte att folk ska förstå, men kanske respektera att man
inte alltid kan vara på topp. Jag är livrädd att stå själv, att alla andra hittar sig själva och
man står på samma ruta och klampar, LIVRÄDD..
Jag är nog så trött på att hålla ett leende på läpparna, kramp för länge sedan.
En förbannad ond cirkel, om och om och om igen, ska det vara så svårt att bryta ?
Kan inte sitta och skriva en massa glada inlägg bara för att och låtsas som om ingenting.

Frågan är gör man alltid rätt ? Gör om gör rätt ?
Något som fastnat på hjärnan dom senaste dagarna var när personen som betyder mest
i mitt liv säger att -"du är mer död än levande". Och jag förstår mer än väl vad hon menar,
men varför ska det då vara så svårt att göra något åt saken ?


-"Sandra va inte för privat i bloggen", ursäkta detta inlägg nu.


Kommentarer
Postat av: Lindah

Glöm det! jag kommer alltid finnas här, frisk eller sjuk, jag gillar dig ändå :)

2010-05-22 @ 13:24:36
URL: http://lindamedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0