Jösses Amalia

Oj vilken turbulent dag. Telefonen har gått varm sen i förmiddags, har fått laddat den två ggr
under dagen/kvällen haha ! Har suttit senaste timmen och kikat egenom bloggen från när jag
startade den och läst alla inlägg från början till slut och oj vilken bergodalbana.
Bilder som fått mig att flina för mig själv och bilder som fått mig att velat spy.
Känns som om sjukdomstillståndet börjar gå åt det rätta hållet, hållt mig feberfri idag
och nu mot kvällen har huvudvärken och halsen blivit bättre, men nu är näsan igentäppt så
man fan knappt hör vad jag säger haha. Lite täbbt i däban :P
Nu ska jag stänga ner för ikväll och slänga på nån film o sova ^^

Sweet dreams out there !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0