Minnen

Usch kan inte sova, har verkligen försökt tvinga ihop ögonlocken utan att lyckas.
Blev att man satt sig vid datorn igen och började skriva med en saknad vän som
nuförtiden bor i Alabama. Så grymt fin och omtänksam människa,
dom är väldigt sällsynta och så rymmer han till USA.
 Haha en ganska rolig historia hur man lärde känna varandra,
kan fortfarande tänka tillbaka på den semestern som började som semestern from hell.
Sommaren 2001, semester i Danmark med familjen. Uttråkad som man var gick man runt
mitt i natten och strosade omkring på det stora hotellet, där satt en annan lika uttråkad
människa. Vad gör man om man är två uttråkade personer ? Man vänder på det hela
och samlar ihop fler uttråkade personer och gör något bra utav det hela. Hipp och happ
så vart resten av semestern helt annorlunda. Dum flinar när jag tänker tillbaka !

GO DANMARKS SEMESTRAR ! Haha !



Tessan, David och Filippa 2004, strax innan flytten från kalla Sverige till
värmen i staterna.


Kommentarer
Postat av: My

Som med mina skåningar, det började med en dötrist familjesemester (tonåren alltså haha) som jag bara ville ska ta slut. Slutar med att jag aldrig ville åka hem och trodde jag aldrig skulle träffa dom igen.



Men tänk, åtta år senare så har vi fortfarande kontakt. Så vad har vi lärt oss kära kusin? Jo att dötrista familjjesemestrar kan vara bra också!

2010-10-07 @ 22:05:45
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan tycka att föräldrar är pest....,men ibland kan det bli bra ändå,du hade aldrig träffat david om vi inte hade "tvingat" dig på en tråkig Danmarksresa.Kramisar

2010-10-09 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0