Nu är det på G

Phuu ..
Vill kunna säga att jag aldrig tänker flytta igen, men det är ju lika troligt som att
påskharen finns. Har kört över hälften idag och mina fötter är som två klossar,
fattar inte va det är för fel på min kropp just nu. Och det kommer ju alltid lika
lägligt. Hade varit menat att lite mer skulle med men min kropp ville somsagt
inte som knoppen ville. Tack så hjärtligt för hjälpen Bryngel, när ska man få hjälpa
tillbaka ? har inte hänt än sålänge på typ 5 år !

Har insett hur förbannat mycke bråte man har, just nu ligger allt verkligen på golvet
i hela lägenheten, ska försöka packa det som verkligen är nödvändigast och resten
kastas. Orkar verkligen inte släpa med allt för det finns ingen plats för det anyway.

Önskar verkligen att man bara kunde knäppa med fingrarna och så va allt packat och flyttat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0