From Yesterday

Toppen dag igår, Lindah sällskap, grillning, loads of skitsnack i solen, lite äventyr
på skogsvägen (en bangande sandra som var trött och längtade hem hahaha).
Äsch.. låter bilderna tala för sig själva..






Idag har även varit en ganska lyckad dag, med påskmiddag hos svärmor !
Tyvärr är jag lite av en berg o dal bana idag känner jag, känns tungt.
Bara att borsta av sig och ta en dag i taget.

Nu blir det att försöka treva sig in i en dusch och sen krypa ner i soffan o kika
lite film !

Puss


Kommentarer
Postat av: Lindah

Aww loves them! Jag knyckar dom till min blogg! Love You! xxx

2011-04-23 @ 21:22:33
URL: http://deepsuperficialities.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0