Uppside down







Uppside-down oh boy you turn me, inside-out and round and round...

Jag tänker se till att nixa våran hemtelefon nu, idag va droppen.
Jag överdriver inte när jag säger att telefonen har ringt ca 25 ggr på hela dagen
och det har endbart varit försäljare. Något tröttsamt ?

Är det någon som provat akupunktur förresten ? Känns som om det är det sista
alternativet nu ;) Men jag är otroligt skeptisk till det hela och tror man inte på det
så fungerar det väl inte heller, it´s all in your head.
Kanske, kanske inte ! har ju inte direkt något att förlora.

Döh sugen på mcdonalds, första gången på dagar man är sugen på mat ! GE MIG ! ;)


Kommentarer
Postat av: Myra

Finaste du!

2011-08-20 @ 16:57:01
URL: http://myralarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0