Förvärkar on a plate ?



Min eftermiddag igår och hela denna morgon har bestått av sammandragningar/förvärkar.
Men i går kom dom lite då och då, men idag har dom varit mer regelbundna.
ca 1 var 20:e min + att dom var lite mer intensiva idag.
Så ringde för att kolla upp det och lite andra symptom ( ingen pi and poo blogg det här inte!)
Dom tyckte att det lika bra var att kolla, men så fort man kom dit och sladdar kopplades
på så försvann det, bara sådär. Bra men så typiskt. Tydligen ganska vanligt att
det blir så ;)
Men fick rådet att undvika stress då jag svarade på frågor om hur dagarna ser ut.
Och jo det är mycke stress just nu så jag ska försöka släppa lite på det...
Det va några millimeter mer öppet också men som var ganska normalt, måste
bara hålla koll så det inte förvärras för då är det bara upp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0