Jasså är det såhär..




Allt med graviditetssmärtor är ju ganska nytt för min del, vore kanske lite märkligt annars.
Trodde att jag "bara" hade ryggont, svank/korsryggen. Men tydligen så är det foglossning och
jag som trodde sånt satt framtill, haha där ser man hur stor koll man har och här har jag
gått och sagt att jag "knappt" märkt av foglossning.. hmm..
Va till sjukgymnasten idag, ganska ok i ryggen när jag kom dit men ack så ont när jag gick
där ifrån, helt nödvändigt dock så man får veta vad som händer med ryggen.
Fick två nya tider, en för TENS behandling, elektroder som sätts på ryggen och pumpar
ut impulser och tränar muskulaturen. Let´s hope It works !

Nu blir det soffan och massa kuddar på diverse ställen ! Måste nog inhandla några fler.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Där ser man! Hade ingen foglossning därför vet jag inte hur det känns, men har hört att det gör riktigt ont!! Hoppas verkligen att det blir bättre gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0