The city

Idag var det en sväng på stan som gällde för att möta upp pinglan Lindah för en fika och
för att även inhandla dom sista julklapparna, nu är i stort sätt alla inhandlade, woop.
Det blev fika på gränden med en massa uppdateringar och skratt och höjda ögonbryn,
sen va det dags för lite shopping, men hittade verkligen inget till mig själv utan det
slutade med ett par mjukisbrallor åt mannen, vet inte vad han gjort med mig !?
Vi hamnade inne i gallerian och ser att det är lite folk i vägen när vi ska gå vidare och
Lindah utbrister att den där frisyren känner jag igen och  jag som är lite slow frågar
så klart vadå? Precis då säger en Nisse att om man vill kan man köpa chris medinas
cd och få den signerad, men vänta va sjutton gör han i västerås. Kändes bara lite
dumt.. Han gillade tydligen mindre städer mhm eller nått. Så Lindah bestämde sig för
att köpa en skiva trots att hon inte ens har en cd-spelare, hahahaha XD



Lindah och chris.

Anywho, senare tackade jag adjö till pinglan och begav mig hemåt för att hämta upp 
mannen för att åka och köpa lite fler flyttkartonger och lite krubb.

Nu sitter man här med ett par ögon som går i kors, snart krypa till kojs.
Nästa vecka är totalt fullklottrad med things to do, så hjärnan är på högvarv.
Så det visar sig om man får någon sömn.

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0