Men what ??



Jaha ja så var det dags igen ? Detta är nog den värsta vinterna sen urminnes tider när
det kommer till brist på sjukdomsfria dagar ... Halsen värker och huvudet bultar.
Tur att måndagar är korta arbetsdagar och tisdagar ledigt, så hinner man kurera sig.
Dock väldigt mycket på schemat så jag har verkligen inte tid att vara sjuk (IGEN!!).
Snart kommer hjärtat hem, så blir det att fixa lite, hämta barn, äta någon typ av middag (?),
och sedan bege sig till kära svärmor för lite mer ljus i tillvaron ;)

Hoppas ni haft en lite bättre start på veckan ! xoxo


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hej hej! jag skickar det här till lite olika bloggar.



Har du lust att byta länkar´? :) isf så länka mig och säg till så länkar jag dig, om du vill :)

ps rösta gärna på mitt sl bidrag hur acess kort ska se ut, om du har lust alltså? :) http://design.sl.se/bidrag/5737/



kram! / robinhoods.se - GRATIS DESIGNHJÄLP.

2011-02-11 @ 21:57:40
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0