Blivit med samsung

Ok jag har tagit steget in to the future, faktiskt !
Idag gjorde jag det, jag tog mig ner på stan och skaffade en ny telefon. Min oldie hade dött
för mig tre gånger och laddat om sig 2 ggr så jag fick nog. Väl nere på stan med bestämda steg
går jag fram och säger
Jag: hej jag behöver en ny telefon med ett bra abonemang !
Butiksbiträdet: Ok det ska vi fixa! Vad har du för telefon nu ?
(skruvade lite på mig innan jag tog upp min värdelösa gamla pryl) - den här !
Butiksbiträdet: Hehe jaha där ser man hehe..
(sååååå gammal är den inte!!!)
Han tog upp sin touch bla bla någonting och började visa och sa att jag kunde känna mig för.
(??????????????????????? what ?)
Butiksbiträdet: det är inte så svårt man lär sig fort
Jag: Jo men visst hörrö.

Ca 20min senare ........ pillat och tänkt klart

Jag: Jag tar den där då !
Butiksbiträdet: Ja det kan ju inte bli värre haha !

(HMMMMMMMM ....... )


Har gått från detta....


Till detta... may god help me



Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-12 @ 13:39:23
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0