Loads to do




Nu ska det storstädas och rensas för i morgon har vi visning på lägenheten, samt att vi ska
kika på en senare på kvällen. Så det finns lite som måste göras. Åh hoppas vi kan komma
här ifrån, dock inte från bjurhovda men denna trånga lilla lägenhet.

Ringde nyss ett litet samtal för mina skor jag beställt har inte dykt upp !? dom beställdes 9/10
och har fortfarande inte dykt upp, typiskt. Så schenker skulle lägga in en sökning, ja tack !
Jag vill ha dom nu!

Nej nu har jag inte riktigt tid med detta, massor att göra, ha en bra tisdag nu !


Kommentarer
Postat av: Herr Larsson

Som sagt, vad ska du med dom till?? Du kommer ändå inte kunna ha dom, så jag kränger dom vidare när dom dyker upp, xtra pengar =) Puss puss.....

2011-10-25 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0