My body

Yes det är underbart att vara gravid och kunna smeka o klappa magen och
det är verkligen vackert med en gravid kvinna men I would be lying om jag sa
att jag inte saknade min kropp. Kroppen förändras nå otroligt under graviditeten,
det sväller lite överallt, pryttlar man inte hade förut dyker upp lite varstans,
rygg och annat blir påfrestat. Peppar, Peppar så har jag klarat mig helt från
hudbristningar vilket jag trodde jag skulle vara täckt av med tanke på den knappa
kroppsvikt jag hade innan. När lill skrutt är ute och allt börjar bli vardag är
det dags att göra något åt saken ! klarar inte ens av att se en rumpa på tv:n utan
att börja stor böla innombords ! Zumba ? Gym ?
Har iaf en målbild, alla måste ju ha en målbild ? ;)
Min är lätt Nicole Scherzinger från gruppen pussycat dolls ! grymt vältränad kropp
utan att det blir för mycket. Nice Nice !


Kommentarer
Postat av: My

Kunde fått ha en bild på mig ;) nästa samma sak nu efter all gymande med mamsen hehe



<3

2012-01-16 @ 23:10:29
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0