Händelserik vecka



Kanske inte trodde att det var så långt till gävle, eller långt det var en riktigt tråkig väg så
det kändes betydligt längre. Nu står min lilla bil på parkeringen, nu ska jag bara lista ut
vart jag kan få tag på en bra vinterförvaring åt hondan .. Hmm.
Blir att försöka sälja den till våren istället. Ska lägga ut bilder på bilen i morgon så ni kan kika
men om man säger såhär ni kommer ju inte kunna ta miste på mig i trafiken det är ju en sak som
är säkert, den är baby blå med massa klistermärken (som ska bort) haha.
Och hur många baby blåa golf 1:or har ni sätt i stan ? Så ni kommer INTE att missa mig!

På fredag ska jag åka och hämta en liten sak, fortfarande en suprise.
Läkarbesöket ledde iaf till sjukskrivning, och hur länge det varar får vi se..

Var även in på Make Up Store och använde lite av presentkortet idag ;)
Har fortfarande lite kvar som får användas nästa gång det bär av ner på stan.

Kors i taket men nu ska jag gå och försöka få lite sömn så man är kry i morgon när
det bär av till familje kul på Filippas skola (även min gamla).

Nighty Night


Kommentarer
Postat av: anita

Det är väl inte en hund eller....

2009-12-03 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0