TaDa


Filippa och jag drog förbi Putte och Emil en sväng på vägen hem och
målade en påskkärring som utlovat ;) Där fick vi även påskägg, så gulligt så.
Filippas innehöll godis såklart, medans mitt innehöll ....



Hahahaha cigg XD

Tack så mycket ! :)

Väl hemma blev det film och allmänt slappande, så skönt.
Och jag tror att jag fortsätter på det spåret även idag !
Har förbannat ont så det är ingen ide att ens planera något, men men hoppas
att det går över snart för nu är jag trött på allt detta!


Kommentarer
Postat av: pj

get well fort / hugs !

2010-04-02 @ 19:42:33
Postat av: Angelica

Hahahahahahaha

2010-04-03 @ 09:35:18
URL: http://Http://angiethehappiest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0