Städ VS Grannens musik



Vad gör man när man inte kan sova ? Jo man städar hela natten lång :D
Kan grannen spela "dödsorgel musik" mitt i nätterna (han gör det nu) så kan
väl jag dammsuga. Bra va !

Ganska deppig, kan inte ha mina favvo wrangler jeans längre :(
När jag köpte dom för ca 1 år sen va dom nästan på gränsen till för små och
nu hänger dom som rediga baggy jeans.
När jag går så trillar dom bokstavligen av !
Så vad kan vi konstatera nu då, jo på endast 6 månader så har det bara rasat
kilon. Vill ha tillbaka mina kilon nu tack så mycket, fan ja fryser ju ihjäl ute utan
fläsket !!



Mina jeans :(

Well, Well ska väl försöka tvinga till mig några timmars sömn.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sandra gumman,varför har du gått ner sååå mycket för?

2010-01-04 @ 08:22:24
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: elinor

du kan få kilon av mig, hur många vill du ha? hehe..

2010-01-04 @ 21:03:02
URL: http://fundilera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0