Min lilla halta Lotta

Säger bara en bläää dag. Men nog om mig, det finns någon som har det mycket värre.
Min stackars lilla Gucci har stukat tassen, hon skulle hoppa ut ur bilen igår men trampade
liiite fel och därav har jag en liten halta lotta hemma. Igår kunde hon inte stödja alls, men
idag kan hon fast hon haltar fortfarande. Klämde och kände utan att hon sa ett pip så
det är inte brutet och efter idag är det mycket bättre, lilla pluttan. Men lika glad är hon för
det, ska fortfarande hoppa och skutta, förstår inte riktigt att man ska vila haha.



Ska alldeles strax hoppa ner i ett snabbt bad innan älsklingen o barnen kommer
hem från farmor. Sen blir det att fortsätta ligga i soffan och hoppas på det
bästa. Ha en bra kväll, snart är det helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0