One week later

En vecka sedan sist, jag vet I suck !
Har mått sisådär och haft mycket annat därav har bloggandet kommit i andra hand.
Har försökt fått ordning på vårat kök som sett för taskigt ut för länge, så jag bestämde
mig för att tapetsera om, efter 1 vägg och en massa svordomar senare bestämde
jag mig för att det endast fick bli en fondvägg och resten skulle målas vitt. Blev helt
ok förutom att man får ju vad man betalar för (skit tapeter i från rusta). Dom krymte
ju !? Så jag fick ta ner och börja om ex antal ggr.. Så en vecka höll jag på.. bokstavligen.
Men nu är det i stort sätt klart, ska bara dit lite lister och lite annat så är det perfa :)

Tyvärr en dålig camera på mobilen men man ser på ett ungefär

FÖRE


EFTER


Lite skillnad iaf.


Kommentarer
Postat av: My

Jag tror det är bara bra att det bara blev en fondvägg1 =*

Kanske hade kunnat bli för morkt annars? ^^ Bra nu är vi positiva! Yey!

2011-09-06 @ 22:42:22
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0