Kvällen





Funderar på att fixa mig en smoothie, haft suget sen igår, känns som om det är det enda
man egentligen är riktigt sugen på, mer än fast föda. Köpte oss faktiskt en mixer på maxi
idag, den var billig och ska man kunna göra goda drinkar så är den ju ganska nödvändig.
Förlåt älskling ! ;)

Mmm.. den satt fint! under tiden jag tänkte på vad jag skulle skriva i bloggen så hann jag
göra mig en vitaminbomb, jordgubbar, banan, vaniljyoghurt, isbitar och lite mjölk !
Tror även att bebis gillade detta, för nu sparkas det som attans ;)

Blir inget jobb i morgon heller för febern håller ett fast grepp. Hoppas energin kommer tillbaka
efter helgen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack :) På hans hemsida finns liksom tanken bakom grejerna han gör (så man fattar att han inte är störd, haha!)



Den där smoothien lät inte helt fel!

2011-10-06 @ 15:20:25
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0