3 simple rules

Vart ska man börja ?
En bra lördag trots allt med bästa Majan och Sambo Dennis ;)
Lämnade dennis hemma för att röra oss ner mot BMB, stå i kö i 30 min i
spöregn .. grattis !
Mjo.. visade sig så snart man kom innanför dörrarna att ICA Lagret hade haft sitt julbord.
- Känner igen dig!
Me - Mm .. Personal restaurangen !
- Ja just det !
Ok om frågan kommit 1-2 gånger och inte så många gånger att man tappar räkningen.
Mat tanten el. restaurang tjejen och en kom tom ihåg vad man hette.
Framåt i utvecklingen.
Slutade med taxi hem med en trevlig ica kille iallafall :)

 


Ok vad är det frågan om ?
Jag skriver exakt vad jag tycker och vad jag känner och lite därtill och passar det
inte folk så sluta att läsa då .. pretty enkelt don´t you think  !
Sen finns det vissa individer som tar åt sig som inte ska och tvärtom,
så hur man än gör så blir det tame fan alltid någon som hamnar på sniskan.
Den är det väl en samvetes fråga om man tar åt sig osv ..


Sen kan jag kontra med att jag har mått skit i 2 veckor och kommer nog hålla
i sig ett tag till skulle jag tro. Så ha lite respekt och tålamod tack !
Ingen är övermänsklig. Vill jag inte svara i telefonen, så gör jag inte det.
Vill jag inte prata eller träffas så är det bara så. Får man inte tag i mig så gör man
inte det.



Tack !




Kommentarer
Postat av: My

Hoppas verkligen du kan joina på lördag!

Saknar att festa med dig sötnos :*

2008-12-01 @ 16:19:26
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0