Gucci



Fredag och flängt runt över hela stan + lite till.
Åkte och hämtade hem den lilla suprisen idag och för er som gissade på hund hade rätt!
 Låt mig presentera lilla Gucci

Amstaff/Rottis 9v


Har varit en ganska omtumlande dag för henne, åkt massa bil, träffat en massa
människor + kissarna så nu ligger hon helt avdankad på golvet.
I morgon ska jag ha syster yster hela långa dan/natten :)
Men nu ska jag sova lite, tror bestämt att jag blir väckt ganska tidigt
(fast ställer alarmet iaf)

PS! Mamma ville sno henne, kan ni tänka er. Hundnappning !!

NattiNatt


Kommentarer
Postat av: Lina

åh, vad söt!!! Man vill ju bara äta upp henne! ja, inte bokstavligen alltså :)

2009-12-05 @ 08:03:03
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0