Shopping the right way.

Upp kl 7 i morse, jobbigare än att gå upp kl 5 .. av nån konstig anledning.
Dennis krälade upp ur sängen som en zombi stackarn, ner till bilen och
iväg till jobbet. Han är för go som ¨går upp på mornarna bara för att skjutsa
mig till jobbet.
Ingen träningsvärk .. Än ..
Men den kommer väl i morgon, med min vanliga otur iaf.
Däremot ont i fötterna, totalt fel skor på jobbet .. förmodligen.
Efter jobbet mötte upp tessan och inväntade putte, lallade runt lite varstans.
Kom hem med en del :) En skitsnygg svart pennkjol, skjorta, tröja,
två koftor, klänning och EN BACARDI ! Yes nu är man med i matchen igen.
Idag är man glad! i morgon är det jobb från 6-15.30. Sen är det afterwork som gäller.
Länge sen man gjorde nå kul, ut o träffa folk bara.. Men fattiglappen har inte haft
en krona.. Vilken dålig ursäkt det där va då! Man kan ju träffa folk utan pengar :P


"Känns sådär just nu, kanske tar på mig för mycket ...
Måste finnas tid över annars står jag på ruta ett igen!


Kan man inte få veta vilka som läser sin blogg ?
Nyfiken ju haha .. Skriv om ni törs !

Nu blir det rökpaus och sen betala räkningar, weeee ... NOT.
Ha det bäst nu och gör inget jag inte skulle göra ;)


________________________________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0