Tidsfördriv

Förresten nu finns ingen återvändo idag skrev jag på kontraktet på nya
lägenheten så ikväll blire att fixa adressändringen. Den sista går flyttlasset.
Ska bli helt underbart när det är gjort, men kommer sakna mitt underbara
skallberget och inte lika nära till mammi när man behöver henne ( ja jag vet
jag är en riktig mamma gris haha..) Allting känns aningens overkligt ..
Endast flyttat 2 gånger i mitt liv. Först från Råby när jag var 6 till skallberget
och sen flyttade jag till lägenheten jag sitter i nu när jag var 20.
Så lite ovan när det gäller flyttande är man.
Senare blir det över till grannen för att spöa henne i mario på nintendo
och hjälpa henne att fördriva tiden för stackarn saknar sin familj så mycket.

Nej nu blir det en cigg på ballen ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag avlider snart utan dig, nej nu blire singelmat NUDLAR... Suck, haha!!

2009-06-12 @ 22:46:29
URL: http://bara-caroliine.blogspot.com
Postat av: Carro

Och spöa mig???? NO WAY BIATCH ;D

2009-06-12 @ 22:46:51
URL: http://bara-caroliine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0