Don Bluth



Är det bara jag som vänder mig till barnfilmer när man mår lite dåligt ?
Dom filmerna man själv kollade på frenetiskt när man var liten, det blir en nostalgi tripp
tillbaka till den tiden då det inte fanns några problem, inte värre än indragen veckopeng,
mattelektioner osv.
När jag var liten hyrde jag alltid dessa nästintill varje helg och kollade nog på dom 10 ggr på
rad varje gång och dom blir aldrig uttjatade. Don Bluth är verkligen en underbar film makare,
han står för alla dessa och fler. Och dessa är verkligen mina topp 4 filmer.

Oh nostalgi har ni inte sett dessa har ni missat något.



Kommentarer
Postat av: Lina

åh! änglahund! den grinade jag till när jag var liten. skitsorglig ju. och lillefoooot. på den tiden var det kvalitétstecknat. inte som dagens skit.



2009-10-27 @ 16:35:59
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0