Monday ...

Titta det håller i sig ^^ haha. Bloggen är hyffsat uppdaterad.
Min måndag:
Efter jobbet vart det att skjutsa älsklingen till jobbet och sen va det julklapps shopping
för hela slanten. Fick även lite sällis av en Angie och en liten Casper.
Jag är verkligen inte själv om att vara ute i sista minuten, tror halva Västerås har samma
problem. Det var nästintill slagsmål om parkeringarna, Grrrr ...
När jag kom hem kom jag på att jag behövde inhandla mer så det var bara att parkera
arslet i bilen igen och köra iväg igen. Började min shopping kl 13.00 och var klar 17.00 !!!
Och då handlade jag på 3 ynka ställen på Hälla, proppat med folk överallt !
Nu har man slängt i sig lite mat och kollat på en tvär dålig film, strax iväg och hämta älsklingen
på jobbet då. I morgon är man ledig, wehooo ! ^^


BTW My little Pony ser ju inte alls ut som på min tid ! what´s that all about ?


2010


80-tal !


Kommentarer
Postat av: Dize

hummm håller du med mig eller är ja ensam om att tycka att den "nya" ponnyn inte riktigt ser ut som en ponny/häst på huvet gämnfört med dom man själv lekte med när man var mindre.. den nya ser lite ut som en blandning av häst å fågel (huvudet på den)...

2010-12-20 @ 22:34:38
Postat av: Elin

haha dom är skitfula dom nya ponisarna. Dom liknar mer Bratz än ponisar. gråter lite ;)

2010-12-21 @ 00:43:30
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahaha, jag döör.. va roligt!

2010-12-21 @ 21:15:16
URL: http://lisadqs.wordpress.com
Postat av: annso

hahahahaha jadu dom ser inte direkt ut som på bästa 80-talet dessvärre :/ Vi får leva på minnen! ;) god jul påre!

2010-12-23 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0