!!!!!!!!!!!!




HERREGUUUUD !

Dom skulle ta och göra en dokusåpa om mitt liv, för värre dag än idag
har jag nog aldrig uppleft. Verkligen allt började totalt fel.
Vaknade med robotnacke, kunde verkligen inte röra mig (Still the same).
Skulle ta bilen och bilnycklarna är puts väck, finns inte någonstans !
Bestämmer mig för att gå till affären och påväg hem från affären med
två extremt tunga kassar så finns en liten jävla isfläck som jag då bara lyckas
gå på och druttar och slår pang bom bang bakhuvudet i marken.
Försvinner ett litet tag tills två vänliga människor hjälper mig upp, förvirrad
och lite smått dissorienterad tar jag mig hem och resten är historia !
Sitter nu med värsta smärtan i nacke och huvud ! ajajaj

Så vem vill signa mig ?


Kommentarer
Postat av: Pj

Hoppas denna dagen blir såå mycket bättre för dig !

2010-02-05 @ 09:10:21
Postat av: Bögjävel

Hej! Kommer du ihåg att du ställde någon fråga i min frågestund? Nu har svaren kommit upp på bloggen iallafall! :) kolla in dom!

2010-02-05 @ 21:11:17
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0