Lopp jävlar

Fy Satans så äckligt !!!!
Min hund har dragit på sig loppor, ja ni hörde rätt, LOPPOR!
Själv hunnit fått ett bett och även hunnit upptäckt den jäveln och dödat den lika snabbt,
tyvärr så tror jag inte att jag har turen att den var ensam. Mini bett, men shit va det kliar, satans
idioten måste nyss ha satt sig!!
Extremt liten brun hoppande insekt ca: 3 mm stor med långa bakben och den hoppade verkligen när
man försökte klämma fast den i täcket !.
Hade den framför mig och kollade runt på nätet
för jag hade aldrig sett en loppa förut och stämmer in till 100% på bilderna som fanns! BUHUUUU!
Tydligen ett rent helvete att bli av med efter att hunden en gång dragit på sig dessa äckliga varelser
och släpat in dom i hemmet.. Anticimex och loppmedel nästa!!

Känns som om dom finns överallt nu hur sjutton ska man kunna somna ? så förbannat äckligt!!

WHY ME??!!

Egen bild dålig dock, svårt att ta så pass bra närbilder!


Bild från nätet !


Kommentarer
Postat av: Angelica

fyyyy faaan vad vidrigt!!!!

2010-06-21 @ 10:02:18
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

åh du skulle haft vårat ena objektiv, då hade du fått en alldeles FÖR bra bild ;) haha

2010-06-22 @ 16:38:29
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0